Good Photos Dari Terence Chang


Adakah korang pernah lalu di tepi lapangan terbang, waktu malam? Bagi yang duduk berhampiran lapangan terbang, mungkin rasa macam takde ape sangat yang boleh dishoot, silap² datang security, dia kata korang dalam perancangan stalking dan recce untuk kerja² hijack. Naya sungguh.

Usah gentar! (macam iklan lah pulak), Terence Chang, seorang jurugambar yang menetap di San Francisco (dengar² macam tu lah, kalau salah nanti aku call dia balik.) melihat lapangan terbang dan kapal terbang di waktu malam adalah gojes. Aku pernah terrrrrshoot macam ni di empangan Hulu Langat, sebenarnya aku nak shoot menda lain, tapi dapat light trails kapal terbang, pendek je! Tak macam Terence Chang ni! Pakai D80 je, tak bawak tripod lak tu....

Jadi lepas aku tengok gambar Terence Chang, aku rasa macam.....loser. hehehe! Dah dah, Bolehlah korang check gambar dia di bawah ni.






Untuk lebih banyak gambar, klik sini.

( thanks Terence Chang aka exxonvaldez for the permission! )

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...