Sekali Sekala Menembak Apa Salahnya...

Hoh. Ahad hari tu aku main paintball! puas hati woh! dah lama tak beriadah, sekali skala menembak berpeluru syok gak. Lama dah aku tak manjakan diri aku dengan aktiviti macam ni. Asik kerja je. Alahai. ni entry aku yang 1st dalam tahun ni...tak berapa aktif nak berblog. maybe cuba2 lagi nak aktif pas ni.

Tahun ni maybe nak kurangkan sket job2 weddings dan explore landscape, models, bla bla bla...mata aku ni dah start statik. Amik gambar pun camtu je la hasilnya. Sebab tak pegi sesi mengasah mata. jadi la camni. Sape kata amik gambar ni keja senang? Jujur aku katakan "Kepala hotak kau!" . Nak amik gambar, boleh. Tapi amik gambar sebagai jurugambar, takat bodo2 je baik takyah. Sebab? Sebab you hav to master so many things before you can get what you want in your pics. Kalau tak, takde la semua orang terhegeh2 nak amik DSLR...

Pada aku la, boleh je nak amik gambar, tapi kalau takat ada DSLR, shoot, pastu upload...you are not photographer. Believe me!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...